Where to Buy Lip Kit By Kylie Cosmetics?

hi, salamualaikum

this week memang aku super duper busy
class, assignment submission, drawings submissions, CONVOCATION, and class again
eh?
yes sis konvo haritu
jadi kesian kat pembaca setia yang tak habis-habis menatap blog 
yang hampir usang di tinggalkan tuannya

but,
since dari awal tahun 
 aku post  pasal Kylie Lip Kit
and entry tu menjadi the highest and most viewed entry aku
compare to yang lain-lain

ada jugak yang komen tanya
"macammana nak beli? especially yang original"
"sis ada jual ke, nak beli boleh?" TT
"mana boleh dapat yang authentic?" 
and so on

tak dear ku yang tershayangg, ai tak juai lipstick mahai-mahai camni
nak beli pun dak mampu lagi aih
aku mampu pakai colourpop je setakat ni
haha

ok ladies, macammana nak beli yer?



1. Boleh beli direct dari website  Kylie Cosmetic 

2. Boleh beli dari Instagram Shop and MAKE SURE IT CAN BE TRUSTED HOCAY!
(since ramai sangat yang dah takda kerja asyik jadi scammer tak habis habis)

but 1 more thing kalo beli original from ig shop ni kena S.A.B.A.R k
benda pre order selalu lambat (dah nama pre order)

satu ig shop ni lama jugak la aku usha, but belum ada rezeki lagi nak order, huhu insha Allah i will if ada rezeki lebih =D 


 link : @fateha.co


The price also quite cheap kalo compare to the other insta shop yang lain. But takda la merepek lagi murah dah website (haha lewls) and she also sell the other brands too like Colourpop, Morphe, Jeffree Star, Huda Beauy and more. Korang request je brand makeup mana yang korang nak, insha Allah dia boleh dapatkan untuk korang.  Service superb based on feedback customers so jangan ragu-ragu nak order kayy ^^

dan paling penting, dekat ig shop ni jual Authentic Makeup. 
Takda INSPIRED or FAKE 


and bagi yang tanya harga semua nahh, aku share lagi 
Fateha.co Price List for Kylie Lipkit:



Ok gais, aku cuba bantu seboleh yang mampu
harap korang dapat grab lipkit yang tengah trending sekarang ni
Dengar cerita ada release new color lagi 
aku sendiri tak dapat resist godaan eyeshadow pallet in Burgandy 
serious lawa gila

till then, 
happy shopping!

nahh last, buat cuci mata before rambang nak pilih-pilih warna haha





Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.