Movie Marathon

and hi? as always
aku agak jarang update blog lately 
since aku pun dah kesurutan idea nak tulis and share 
apa yang jadi haha
pity me, uhuh

sebabkan aku tetiba kena 'penyakit pelik' last week
jadi aku dapat cuti 
dalam sakit-sakit tu jugak aku gagahkan diri 
pegi tengok suicide squad
XD
terlebih gagah masalahnya
dah tau condition tak berapa nak sihat, gigih nak nonton si Jared Leto tu
ngeh ngeh
jadinya sempat jugak la aku termuntah before tengok movie
lagi satu masalah 
nasib aku pakai shawl hitam
pesan kat diri sendiri
be prepared every time
tak boleh percaya benda sekeliling ni
macam-macam lak boleh jadi
huhu

jadinya dalam minggu lepas aku gigih pegi pawagam
haa kauu 
pawagamm..haha
aku tengok suicide squad and nerve
since dari situ la aku nampak bebudak update status puddin' puddin' bagai
haih
whatever it is aku puas hati la jugak
harapnya Dr Strange tak kecewakan aku
and jugak cerita Sing, since aku agak kecewa dengan
Secret Life of Pets huhu

tapi tak semua cerita aku layan kat cinema
before tu aku marathon Bourne Series
since nak hadam balik Jason Bourne punya series
dah tu aku tengok balik cerita lama-lama
macam, emm Criminals, The Tourist, Mr Nobody, District 13 and so on
before ni, yang balik raya haritu dah marathon 
Transformers dengan apa ntah aku lupa
aku ingat nak marathon Fast and Furious
tunggu lah ada masa lagi since aku ada lagi seminggu ni je lagi kerja


and aku ada beberapa minggu lagi nak start naik sem
and yes, degree wuuu
sambil duduk nangis bucu katil sebab tak dapat upu
tapi nahh its okey
at least aku still study course yang sama 

setakat ni jela progress aku
salam dari Nes Milan
and hope u guys doing well =D

aku nak sambung gayut dengan member yang pekena keropok lekor and linut
hmm sound nice isnt it? 
haha 
wish her all the best

<3 <3

la revende, 
hasta la vista

night, dark, silhouette


2 comments

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.