Week 8 : Half Day

Salamualaikum..

pejam celik- pejam celik dah minggu kelapan..
ekceli tak da la pejam celik cakk terus minggu ke lapan.. Kadang mereput jugak nak tunggu masa ni bergoleng dengan cepat. Jenuh aku pejam celik pejam celik tapi still jugak kena mereput dalam ofis..

haha.

chill aku tak marah. cuma bosan sebab tak ada kerja.
jadi aku ambik half day harini! yeay!

reason aku ambik half sebenarnya sebab aku kena serang dengan Niagara Falls.. hmm bahkan lagi laju dari tu..

dalam bahasa sanskritnya selsema..
sampai pedih hidung aku.. nak buat kerja pun sebelah tangan.. mana la dapat buat Autocad drawing dengan sebelah tangan je.

dapat memang dapat.. payah la cerita dia..


dah payah-payah camni.. dari aku dok kesat-kesat sampai habis 2 rolls tissue better aku balik je la.. 
dapat jugak rehat.

so aku pegi la call my mum kat toilet.. serba salah pulak nak jawab salam.. hmm
mana tak nya. ofis tersangat krikk krikk..

rasa kalo my mum ada pasang caller ringtone, mau bergema satu ofis barangkali. 
(tapi pak cik designer tu salu sembang dengan fon.. nasib la aku tak paham.. dia guna bahasa dia.. pinoy)

p/s: lepas ni ambik kelas bahasa pinoy.. dan mandarin 

ni pun masih tak dapat melakukan sistem respiration dengan betul.. nasib bukan photosynthesis.. aku hampir tertulis hypothesis tadi lol..

zaman sekolah dulu-dulu,
ops dulu-dulu dah habis.. 


tak pa anggap je la penyakit ni pembersihan dosa.. positive sikit.. dah tahun 2016 ni.. 

alright tu je.. 
panggilan hidung aku dah macam apa haa





wasalam..

La revende, 
hasta la vista..



2 comments

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.