Week 7: Alhamdulillah

Salamualaikum..

ni sambungan untuk minggu ke 7 aku praktikal.

sebelum tu.. alhamdulillah syukur sangat-sangat !
kenapa pulak ni? ehe..

at last! aku bercakap jugak dengan staff-staff se'office' aku hahaha
(teruja wehh)




tak ada la sembang gosip gosip gitu tapi aku takda la rasa tepu sangat.. TT

harini aku dapat free calender dari emm aku tak tau nak gelar Auntie ke apa coz taraf umur dorang semua macam mak cik- mak cik aku je.. Mrs. C je la kut aku panggil dia..

dah lama-lama duduk office tu aku rasa dah mula paham cara dorang kerja. Dorang memang jarang sembang tapi bonding still ada. Dorang sembang kejap je.. paling lama aku dengar dalam 30 minit straight sembang dalam chinese..

aku dah lama jadi tukang dengar ni jadi paham pulak dorang sembang.. kadang terikut gelak sekali.. menyengeh sensorang dekat tempat aku.. hehe

aku pun dah reti dah buat kerja cepat sikit dari before.. kalo sebelum ni nak siapkan satu plan pun payah-payah nak hadam, minggu ni alhamdulillah.. dapat siapkan.. so achievement unlock! yeay!

 tak ada pulak benda creepy creepy yang jadi pun aku syukur sensangat.. cuma pc aku tadi halau aku balik..

boleh tengah-tengah aku syok syok buat kerja pulun nak siapkan before balik, tetiba nak 'hatch' boleh menyangkut.. gg aa camni..

dua kali  aku cuba buat balik, dua-dua tu 'lag' aku tak paham betul..
memang nak suruh aku balik la ni?

problem is last save aku 5 minit before dia lag, imagine la berapa banyak aku dah buat dalam masa 5 minit tu..

(5 minit je pun.. tapi aku dah buat banyak benda..)


(aku pinjam gamba google, tak sempat amek gamba tadi)


aku dah macam..



fed up punya pasal, kemas barang, tutup lappy, masuk segala barang dalam beg. dah standby nak balik.

aku tutup je pc tu .. menyampah beta!
hahha chill je la kut pc tu nak rehat jugak.. penat keyboard dia kena ketuk ketuk dengan aku tiap hari.. 

dan aku pun balik dengan bahagianya...

cerita minggu seterusnya akan bersambung~

la revende, 
hasta la vista


p/s: never judge book by its cover.. don't be racist if u doesn't want people racist to you.. peace.. 

2 comments

  1. Haha.. MD pon species yang in real life susah nak mulakan conversation.. Lebih suka mendengar dari berkata2.. May Allah ease everything during your practical..

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.